Wysyłka w: 24 godziny
Wysyłka w: 24 godziny
Wysyłka w: 24 godziny
Wysyłka w: 24 godziny
Wysyłka w: 24 godziny
Wysyłka w: 24 godziny
Reklamacje
Reklamacje
Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.
W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: sklep@zoo-aquos.pl lub drogą pocztową na adres ul. Nieszawska 4A, 03-382 Warszawa.
Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:
a) wymiany towaru
lub
b) naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz też:
a) odstąpić od umowy
lub
b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
*W przypadku reklamacji pomp oraz filtrów prosimy o dokładne oczyszczenie urządzenia oraz wysuszenie go przed wysyłką. Odesłanie brudnego towaru wiąże się z odrzuceniem reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz kopią dowodu zakupu ( paragon, potwierdzenie złożenia zamówienia lub inny dokument potwierdzający zakup w naszym sklepie) prosimy odsyłać na adres:
Aquos Magazyn
ul. Klasztorna 13A
05-170 Zakroczym
tel. 607325525
z dopiskiem "REKLAMACJA".
Formularz reklamacyjny do pobrania w pdf :Formularz reklamacyjny
Do przesyłek reklamacyjnych polecamy WYGODNE ZWROTY dzięki którym szybko, tanio i bezpiecznie paczka dotrze do naszego serwisu.