Metody dostawy i darmowa dostwa
Metody dostawy na terytorium Polski:
Promocyjna darmowa dostawa:
- Darmowa dostawa od 99zł dotyczy zamówień mieszczących się w gabaryt ORLEN Paczka L (max 41x38x60 cm, waga do: 20kg).
- Darmowa dostawa od 400zł dotyczy zamówień realizowanych przez kuriera GLS gdzie waga rzeczywista lub przeliczeniowa paczki nie może przekroczyć 31.5kg.
- Koszt darmowej dostawy nie dotyczy dużych akwariów, zestawów akwariowych oraz dużych szafek z uwagi na specyfikę zabezpieczeń paczek.
Opcje dostawy:
- Po nadaniu paczki otrzymasz od nas e-mail’em numer listu przewozowego paczki. Numer przesyłki jest również dostępny w Twoim panelu klienta Baselinker. Przesyłkę można śledzić na stronie GLS.
- GLS dostarcza paczki w dni robocze - od poniedziałku do piątku.
- Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, Kurier podejmie dwukrotną próbę doręczenia. Paczka czeka na odbiór 1 dzień kalendarzowy.
- Infolinia: +48 46 814 82 20 - godziny pracy od poniedziałku do piątku 7–19 oraz w soboty w godzinach 7-15.
2) Dostawa paczkomatem Inpost - średni czas dostawy 1-2 dni robocze.
- Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie InPost. Link do śledzenia będzie widoczny również w panelu klienta Baselikner.
- InPost poinformuje za pomocą wiadomości mailowej oraz SMS o terminie doręczenia wysyłki oraz przekaże właściwy kod odbioru. Zachęcamy również do założenia aplikacji Inpost Mobile.
- Przesyłki InPost są dostarczane 24h/7dni w tygodniu, jednak najczęściej od poniedziałku do piątku.
- Czas odbioru przesyłki to 48h od momentu włożenia jej do paczkomatu. Może być ona odebrana przez dowolną osobę znającą kod odbioru oraz numer telefonu, z którego została nadana paczka.
- W przypadku nieodebrania zamówienia przesyłka zostanie zwrócona do naszego magazynu.
- Infolinia: 722 444 000 – dla telefonów komórkowych, 801 400 100 - dla telefonów stacjonarnych - czynna od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do 21:00.
3) Dostawa Orlen Paczka - średni czas dostawy 1-2 dni robocze.
- Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie Orlen Paczki. Link do śledzenia będzie widoczny również w panelu klienta Baselikner
- Przewoźnik poinformuje za pomocą wiadomości mailowej oraz SMS o terminie doręczenia wysyłki oraz przekaże właściwy kod odbioru.
- Czas odbioru przesyłki to 72h od momentu dostarczenia jej do punktu odbioru lub 3+1 w przypadku automatów paczkowych. Może być ona odebrana przez dowolną osobę znającą kod odbioru oraz numer telefonu, z którego została nadana paczka
- W przypadku nieodebrania zamówienia przesyłka zostanie zwrócona do naszego magazynu.
- Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku, od 7:00 do 20:00 tel. 22 33 33 999
4) Dostawa paletowa - towary ciężkie i wrażliwe np szafki, duże zbiorniki. Średni czas dostawy 1-3 dni robocze
- Przesyłki paletowe realizujemy za pośrednictwem przewoźnika Pocztex.
- Po nadaniu palety otrzymają Państwo od nas numer listu przewozowego do śledzenia zamówienia na stronie na stronie Pocztex Poczta Polska. Link do śledzenia będzie widoczny również w panelu klienta Baselinker.
- Dostawa paletowa jest realizowana pod budynek, a nie pod drzwi - bez możliwości wniesienia. Informujemy o dacie dostarczenia palety w taki sposób, żeby mieli Państwo czas na zaplanowanie pomocy przy transporcie zamówienia wewnątrz budynku.
- Kurier kontaktuje się zazwyczaj godzinę przez przyjazdem drogą telefoniczną.
- Kontakt do przewoźnika Infolinia: (+48) 438 420 600. Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00
5) Odbiory osobiste są możliwe w naszym sklepie w 2 lokalizacjach
- 1) Sklep stacjonarny
ul. Nieszawska 4a 03-382 Warszawa
- 2) Magazyn
ul. Klasztorna 13a 05-170 Zakroczym
W momencie zamawiania prosimy o umieszczenie informacji na temat punktu odbioru w komentarzu do zamówienia. Przed przyjazdem prosimy o kontakt w celu potwierdzenia przygotowania towaru do jego odbioru.
https://zoo-aquos.pl/pl/i/Odbiory-osobiste-i-sklep-stacjonarny/24
Metody dostawy poza terytorium Polski:
Przesyłki eksportowe poza granice Polski wyceniane są indywidualnie. Współpracujemy z wieloma firmami, wiec zawsze jesteśmy w stanie zaproponować najtańsze metody dostawy. Zamówienia zagraniczne muszą zostać opłacone z góry przelewem.
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami na temat bezpiecznego odbierania przesyłek oraz sprawdzania ich zawartości:
Każda paczka jest solidnie i profesjonalnie zabezpieczona. Firma kurierska odbierając paczkę od nadawcy poświadcza, że przesyłka jest w dobrym stanie, nieuszkodzona.
***********************************************************************************
PRZESYŁKI KURIERSKIE
1. Przed odebraniem przesyłki należy bezwzględnie wizualnie sprawdzić stan paczki z zewnątrz. (Folia, foliopak, taśmy firmowe z zewnątrz zabezpieczają przed ingerencją w przesyłkę i nie stanowią opakowania zewnętrznego produktów. Prosimy zwrócić uwagę na karton, czy nie ma np. na narożnikach harmonijki, czy nie został przedziurawiony, czy nie ma niepokojących wgłębień, czy np. sprzęt nie wydaje niepokojących odgłosów jak latające w środku szkło). Jeśli opakowanie paczki jest uszkodzone prosimy odmówić przyjęcia paczki i poinformować nas o tym. Paczka zostanie zwrócona do sprzedawcy.
2. Po opłaceniu paczki (w przypadku przesyłek za pobraniem) i podpisaniu dokumentów, prosimy sprawdzić w obecności kuriera ( o ile jest taka mozliwość) czy przesyłka (opakowanie i wnętrze) jest w nienaruszonym stanie.
3. Jeżeli macie Państwo wątpliwości co do stanu towaru, prosimy spisać protokół szkodowy (odpowiednie formularze ma kurier) i koniecznie zapisać uwagi na liście przewozowym (na kopii i oryginale, poświadczone przez obie strony - klienta i pracownika firmy kurierskiej). Zgodnie z art. 87 Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe, w przypadku szkody jawnej Adresat ma obowiązek zgłoszenia szkody w momencie przyjęcia przesyłki i sporządzenia protokołu szkody wraz z kurierem, w przypadku szkody niejawnej termin na zgłoszenie uszkodzenia wynosi 7 dni od momentu przyjęcia przesyłki. Zgłoszenie szkody po upływie terminu określonego w Ustawie skutkuje wygaśnięciem odpowiedzialności odszkodowawczej Operatora. W przypadku przesyłek wysyłanych kurierem GLS protokół szkody można sporządzić na infolinii przewoźnika.
4. Protokół szkody oraz zdjęcia paczki i uszkodzeń towaru należy wysłać do nas emailem jako zgłoszenie reklamacji.
***********************************************************************************
PRZESYŁKI PACZKOMATOWE
1. Przed odebraniem przesyłki i zakończeniem procedury w paczkomacie należy bezwzględnie wizualnie sprawdzić stan paczki z zewnątrz. (Folia, foliopak, taśmy firmowe z zewnątrz zabezpieczają przed ingerencją w przesyłkę i nie stanowią opakowania zewnętrznego produktów. Jeżeli macie Państwo wątpliwości co do stanu towaru należy rozpocząć procedurę reklamacyjną jeszcze przy paczkomacie.
2. Ponieważ, nie ma możliwości bezpośredniego kontaktu z kurierem doręczającym i przy tym sporządzenia protokołu szkody operator paczkomatów umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru przesyłki. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w paczkomacie, należy (postępując zgodnie z instrukcjami na ekranie) ponownie umieścić Przesyłkę w skrytce paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, należy również poinformować nadawcę o zaistniałej sytuacji.
3. Operator po wyjęciu przesyłki z paczkomatu i dostarczeniu jej na Oddział przez Kuriera, dokonuje jej komisyjnego otwarcia przesyłki paczkomatowej i sporządza stosowny protokół.
4. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwość odebrania przesyłki paczkomatowej z oddziału operatora.
5. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora w terminie do 7 dni od daty odbioru paczki.
6. Protokół szkody oraz zdjęcia paczki i uszkodzeń towaru należy wysłać do nas emailem jako zgłoszenie reklamacji.