Wysyłka w: 48 godzin
Wysyłka w: 48 godzin
Wysyłka w: 24 godziny
Wysyłka w: 24 godziny
Wysyłka w: 24 godziny
FAQ
Czy mogę liczyć na poradę, konsultację ze specjalistą?
Zdecydowanie tak! Uwielbiamy dzielić się wiedzą, dlatego możesz skontaktować się z nami mailowo (sklep@zoo-aquos.pl), telefonicznie pod numerem +48 607 325 525 lub przez Facebooka. Chętnie podpowiemy Ci odpowiednie rozwiązanie dla Twojego pupila.
Jakie są dostępne formy wysyłki?
Wysyłamy paczki za pośrednictwem: Paczkomatów Inpost, Poczty Polskiej oraz firm kurierskich (GLS, DPD, Fedex, Raben).
Od czego zależą dostępne dla mojego zamówienia formy dostawy?
Dostępny sposób wysyłki zależy od tego, jakie produkty zamawiasz. Zawsze dbamy o to, aby zawartość paczki dotarła do Ciebie w nienaruszonym stanie. Dlatego niektóre akcesoria odbierzesz w paczkomacie, a część wyślemy do Ciebie tylko przesyłką kurierską.
Ile trwa realizacja zamówienia?
Informację o czasie realizacji zamówienia wybranego produktu zawsze znajdziesz na jego stronie.
Czy przesyłka bezpiecznie do mnie dotrze?
Bezpieczna dostawa jest jednym z aspektów naszej działalności, na który zwracamy szczególną uwagę. Każdy przedmiot dokładnie sprawdzamy przed wysyłką. Następnie starannie pakujemy towar w kartony, folię bąbelkową, dbamy także o odpowiednie wypełniacze, aby dobrze zabezpieczyć przedmioty. Paczki posiadają oznakowania ostrzegawcze oraz są ubezpieczane na czas transportu. Ponieważ zależy nam na dbaniu o środowisko, staramy się pakować przesyłki, wykorzystując używane kartony.
Gdzie znajdę informacje o etapie realizacji mojego zamówienia?
Stan realizacji zamówienia sprawdzisz w panelu klienta. Dodatkowo będziemy informować Cię mailowo o kolejnych etapach przygotowywania paczki.
Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy jest widoczny po dodaniu produktów do koszyka.
Czy dostępne są kody rabatowe i zniżki?
Tak, dla nowych klientów oferujemy rabat 5% na pierwsze zakupy. Natomiast dla powracających klientów przygotowaliśmy program lojalnościowy, który uprawnia do zniżek na kolejne zamówienia.
Czy wybrane produkty będą odpowiednie dla mojego pupila?
Na stronie produktu znajdziesz dokładny opis, który pomoże Ci w dokonaniu odpowiedniego wyboru dla swojego zwierzaka. Jeśli jednak nie jesteś pewien i potrzebujesz porady, skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci podjąć decyzję.
Czy asortyment sklepu jest stały, czy można liczyć na nowe produkty?
Stale rozszerzamy naszą ofertę, a nasz asortyment powiększa się się o ok. 30% rocznie. Szukasz produktu, którego nie ma w naszym sklepie? Daj nam znać, a może wprowadzimy go do naszej oferty.