Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Producenci
Kontakt

Tel: 607325525

E-mail: sklep@zoo-aquos.pl

Punkty odbioru:

ul. Klasztorna 13A 05-170 Zakroczym

ul. Porannej Bryzy 42 03-284 Warszawa

Mbank mRaty

W naszym sklepie możesz również kupować na dogodne raty !

Minimalna kwota zakupu 300zł.

Więcej informacji pod linkiem:

mRaty

Wysyłka towaru

Wysyłka towarów

1. Zamówienia wysyłamy do 5 dni roboczych, chyba że w opisie produktu podano dłuższy czas oczekiwania. Staramy się, aby nasze paczki dochodziły do klientów jak najszybciej. Średni czas oczekiwania to 3 dni.

2. Klient ma możliwość zamówienia towaru w przesyłce listownej Pocztą Polską ( do 2 kg ) , kurierem  lub z odbiorem w paczkomacie Inpost.

3. Towary mogące ulec łatwemu uszkodzeniu (np. świetlówki) wysyłamy wyłącznie przesyłką kurierską.

4. W przypadku towarów na specjalne zamówienie, Klient może zostać poproszony o wpłacenie zaliczki na poczet zakupów.

5. Klient ma możliwość uregulowania zapłaty za towar:

  • gotówką przy odbiorze kurierowi
  • przelewem bankowym na konto Sklepu
  • szybkim przelewem internetowym
  • Ratami Mbank mRata.

6. Wszystkie zakupione towary są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta.

7. Klient ma prawo do zwrotu w stanie niezmienionym otrzymanych towarów . Więcej informacji znajdziecie Państwo w zakładce " zwrot towarów ".

8. Zamieszczone na stronach Internetowego Sklepu Zoologicznego ceny są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art.71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art.61 Kodeksu Cywilnego. Ceny mogą również w każdej chwili ulec zmianie (n.p. wskutek zmian kursów walut lub zmian cen producenta). Jeśli zmiana taka dotyczy towarów zamówionych przez Klienta sklepu, jest on o takiej zmianie informowany i może anulowac zamówienie. Wszystkie ceny są podane z uwzględnieniem wszystkich podatków - tzw. ceny brutto.

9. Klienta ma obowiązek sprawdzić towar przy kurierze ( dotyczy przesyłek wysyłanych kurierem Siódemka )i w razie uszkodzeń spisać protokół szkody na odpowiednim formularzu dostarczonym przez kuriera. Protokół należy spisać solidnie, z zaznaczeniem np. takich opcji jak " oznaczenia ostrzegawcze - uwaga szkło ". W przypadku braku kompletności protokołu reklamacja może zostać odrzucona.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl