Im dłużej jesteś z nami, tym tym Twoje zakupy będą tańsze. Sprawdź zasady programu rabatowego dla stałych klientów.

Koszyk: (pusty)
do kasy suma: 0,00 zł
Bestsellery
Wężyk wąż Silikonowy 1mb PRZEZROCZYSTY 4mm / 6mm  Średnicy
Wężyk wąż Silikonowy 1mb PRZEZROCZYSTY 4mm / 6mm Średnicy

Wysyłka w: 24 godziny

1,29 zł
szt.
Zaworek Regulacyjny do Wężyk 4/6mm Akwarystyczny
Zaworek Regulacyjny do Wężyk 4/6mm Akwarystyczny

Wysyłka w: 24 godziny

1,29 zł
szt.
Wąż KARBOWANY Czarny Do Oczka Pompy 25mm 1cal 1 METR
Wąż KARBOWANY Czarny Do Oczka Pompy 25mm 1cal 1 METR

Wysyłka w: 24 godziny

7,49 zł
szt.
Zaworek Zwrotny Przeciwzwrotny do Akwarium 4/6mm
Zaworek Zwrotny Przeciwzwrotny do Akwarium 4/6mm

Wysyłka w: 24 godziny

2,39 zł
szt.
Wąż KARBOWANY Czarny Do Oczka Pompy 32mm 1 1/4 cala 1 METR
Wąż KARBOWANY Czarny Do Oczka Pompy 32mm 1 1/4 cala 1 METR

Wysyłka w: 24 godziny

10,99 zł
szt.
Wąż KARBOWANY Czarny Do Oczka Pompy 38mm  1 1/2 cala 1 METR
Wąż KARBOWANY Czarny Do Oczka Pompy 38mm 1 1/2 cala 1 METR

Wysyłka w: 24 godziny

12,79 zł
szt.
Aquael Decoris Żwirek Bazaltowy 2-4mm 2kg Podłoże
Aquael Decoris Żwirek Bazaltowy 2-4mm 2kg Podłoże

Wysyłka w: 24 godziny

6,65 zł
szt.
Ontario Karma Mokra Kurczak i Mintaj w Rosole 80g
Ontario Karma Mokra Kurczak i Mintaj w Rosole 80g

Wysyłka w: 24 godziny

3,95 zł
szt.
Transporter Dla Psa Kota Królika Gipsy 50 Plastic Koralowy
Transporter Dla Psa Kota Królika Gipsy 50 Plastic Koralowy

Wysyłka w: 24 godziny

35,99 zł
szt.
Ontario Karma Mokra Tuńczyk w Rosole 80g
Ontario Karma Mokra Tuńczyk w Rosole 80g

3,95 zł
Ontario Karma Mokra Tuńczyk i Łosoś w Rosole 80g
Ontario Karma Mokra Tuńczyk i Łosoś w Rosole 80g

Wysyłka w: 24 godziny

3,95 zł
szt.
Ontario Karma Mokra Kurczak i Krab w Rosole 80g
Ontario Karma Mokra Kurczak i Krab w Rosole 80g

Wysyłka w: 24 godziny

3,95 zł
szt.
Promocje
Aquael Ultramax 1500 Filtr Zewnętrzny Do Akwarium 250-450l
Aquael Ultramax 1500 Filtr Zewnętrzny Do Akwarium 250-450l

Wysyłka w: 24 godziny

544,99 zł 521,99 zł
szt.
FLUVAL 407 Filtr Zewnętrzny Kubełkowy 1450l/h Do Akwarium + MEGA GRATISY
FLUVAL 407 Filtr Zewnętrzny Kubełkowy 1450l/h Do Akwarium + MEGA GRATISY

Wysyłka w: 24 godziny

784,99 zł 719,99 zł
szt.
Cunipic Alpha Pro Junior Rabbit Light Lekki Pokarm dla Młodych Królików 1,75kg
Cunipic Alpha Pro Junior Rabbit Light Lekki Pokarm dla Młodych Królików 1,75kg

Wysyłka w: 24 godziny

88,49 zł 79,99 zł
szt.
Cunipic Alpha Pro Rabbit Pokarm dla Królików Doroslych 1,75kg
Cunipic Alpha Pro Rabbit Pokarm dla Królików Doroslych 1,75kg

Wysyłka w: 24 godziny

88,49 zł 79,99 zł
szt.
Filtr zewnetrzny JBL E902 GREENLINE 90-300L 900L/H
Filtr zewnetrzny JBL E902 GREENLINE 90-300L 900L/H

Wysyłka w: 24 godziny

499,99 zł 489,99 zł
szt.
Filtr zewnetrzny JBL E702 GREENLINE 80-200L 700L/H
Filtr zewnetrzny JBL E702 GREENLINE 80-200L 700L/H

Wysyłka w: 24 godziny

436,99 zł 427,49 zł
szt.
AQUAEL MULTIKANI 800 filtr MODUŁOWY 20-320L + DODATKOWY POJEMNIK
AQUAEL MULTIKANI 800 filtr MODUŁOWY 20-320L + DODATKOWY POJEMNIK

Wysyłka w: 24 godziny

203,99 zł 197,49 zł
szt.
Aquael Ultramax 1000 Filtr Zewnętrzny Do Akwarium 100-300l
Aquael Ultramax 1000 Filtr Zewnętrzny Do Akwarium 100-300l

Wysyłka w: 24 godziny

451,99 zł 439,99 zł
szt.
Nowości
Juwel Primo 110l 2.0 Kompletny Zestaw Akwarium Czarne 81x36x45cm
Juwel Primo 110l 2.0 Kompletny Zestaw Akwarium Czarne 81x36x45cm

Wysyłka w: 4 dni

919,99 zł
szt.
Kerbl Metalowa Klatka Kennelowa 2-drzwiowa dla Psa Trapezowa Skośna Ścięta 107x74x85cm
Kerbl Metalowa Klatka Kennelowa 2-drzwiowa dla Psa Trapezowa Skośna Ścięta 107x74x85cm

Wysyłka w: 24 godziny

412,99 zł
szt.
Kerbl Metalowa Klatka Kennelowa 2-drzwiowa dla Psa Trapezowa Skośna Ścięta 92x63x74cm
Kerbl Metalowa Klatka Kennelowa 2-drzwiowa dla Psa Trapezowa Skośna Ścięta 92x63x74cm

Wysyłka w: 24 godziny

312,99 zł
szt.
Kerbl Wytrzymałe Mocne Kompozytowe Poidło dla Bydła i Koni 2200ml OLIWKOWE
Kerbl Wytrzymałe Mocne Kompozytowe Poidło dla Bydła i Koni 2200ml OLIWKOWE

Wysyłka w: 24 godziny

103,99 zł
szt.
Kerbl Wytrzymałe Mocne Kompozytowe Poidło dla Bydła i Koni 2200ml CZARNE
Kerbl Wytrzymałe Mocne Kompozytowe Poidło dla Bydła i Koni 2200ml CZARNE

Wysyłka w: 24 godziny

92,99 zł
szt.
Twinstar CO2 Diffuser L Akrylowy Przezroczysty Dyfuzor CO2 do Akwarium 24mm
Twinstar CO2 Diffuser L Akrylowy Przezroczysty Dyfuzor CO2 do Akwarium 24mm

Wysyłka w: 24 godziny

37,99 zł
szt.
Twinstar CO2 Diffuser M Akrylowy Przezroczysty Dyfuzor CO2 do Akwarium 19mm
Twinstar CO2 Diffuser M Akrylowy Przezroczysty Dyfuzor CO2 do Akwarium 19mm

Wysyłka w: 24 godziny

37,99 zł
szt.
Twinstar CO2 Diffuser S Akrylowy Przezroczysty Dyfuzor CO2 do Akwarium 15mm
Twinstar CO2 Diffuser S Akrylowy Przezroczysty Dyfuzor CO2 do Akwarium 15mm

Wysyłka w: 24 godziny

37,99 zł
szt.
Producenci

Metody dostawy

Metody dostawy na terytorium Polski:

 

1) Kurier GLS - średni czas dostawy 1-2 dni robocze.
  • Po nadaniu paczki otrzymasz od nas e-mail’em numer listu przewozowego paczki. Numer przesyłki jest również dostępny w Twoim panelu klienta Baselinker. Przesyłkę można śledzić na stronie GLS.
  • GLS dostarcza paczki w dni robocze - od poniedziałku do piątku.
  • Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, Kurier podejmie dwukrotną próbę doręczenia. Paczka czeka na odbiór 1 dzień kalendarzowy.
  • Infolinia: +48 46 814 82 20 - godziny pracy od poniedziałku do piątku 7–19 oraz w soboty w godzinach 7-15.

2) Dostawa paczkomatem Inpost - średni czas dostawy 1-2 dni robocze.

  • Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie InPost. Link do śledzenia będzie widoczny również w panelu klienta Baselikner.
  • InPost poinformuje za pomocą wiadomości mailowej oraz SMS o terminie doręczenia wysyłki oraz przekaże właściwy kod odbioru. Zachęcamy również do założenia aplikacji Inpost Mobile.
  • Przesyłki InPost są dostarczane 24h/7dni w tygodniu, jednak najczęściej od poniedziałku do piątku.
  • Czas odbioru przesyłki to 48h od momentu włożenia jej do paczkomatu. Może być ona odebrana przez dowolną osobę znającą kod odbioru oraz numer telefonu, z którego została nadana paczka.
  • W przypadku nieodebrania zamówienia przesyłka zostanie zwrócona do naszego magazynu.
  • Infolinia: 722 444 000 – dla telefonów komórkowych, 801 400 100 - dla telefonów stacjonarnych - czynna od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do 21:00.

 

3) Dostawa Orlen Paczka - średni czas dostawy 1-2 dni robocze.

  • Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie Orlen Paczki. Link do śledzenia będzie widoczny również w panelu klienta Baselikner
  • Przewoźnik poinformuje za pomocą wiadomości mailowej oraz SMS o terminie doręczenia wysyłki oraz przekaże właściwy kod odbioru.
  • Czas odbioru przesyłki to 72h od momentu dostarczenia jej do punktu odbioru lub 3+1 w przypadku automatów paczkowych. Może być ona odebrana przez dowolną osobę znającą kod odbioru oraz numer telefonu, z którego została nadana paczka
  • W przypadku nieodebrania zamówienia przesyłka zostanie zwrócona do naszego magazynu.
  • Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku, od 7:00 do 20:00 tel. 22 33 33 999

 

 4) Dostawa paletowa - towary ciężkie i wrażliwe np szafki, duże zbiorniki. Średni czas dostawy 1-3 dni robocze

  • Przesyłki paletowe realizujemy za pośrednictwem przewoźnika Pocztex. 
  • Po nadaniu palety otrzymają Państwo od nas numer listu przewozowego do śledzenia zamówienia na stronie na stronie Pocztex Poczta Polska. Link do śledzenia będzie widoczny również w panelu klienta Baselinker.
  • Dostawa paletowa jest realizowana pod budynek, a nie pod drzwi - bez możliwości wniesienia. Informujemy o dacie dostarczenia palety w taki sposób, żeby mieli Państwo czas na zaplanowanie pomocy przy transporcie zamówienia wewnątrz budynku.
  • Kurier kontaktuje się zazwyczaj godzinę przez przyjazdem drogą telefoniczną.
  • Kontakt do przewoźnika Infolinia: (+48) 438 420 600. Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00 

 

 5) Odbiory osobiste są możliwe w naszym sklepie w 2 lokalizacjach

  • 1) Sklep stacjonarny

ul. Nieszawska 4a 03-382 Warszawa

  • 2) Magazyn

ul. Klasztorna 13a 05-170 Zakroczym

W momencie zamawiania prosimy o umieszczenie informacji na temat punktu odbioru w komentarzu do zamówienia. Przed przyjazdem prosimy o kontakt w celu potwierdzenia przygotowania towaru do jego odbioru.

https://zoo-aquos.pl/pl/i/Odbiory-osobiste-i-sklep-stacjonarny/24

 

Metody dostawy poza terytorium Polski:

Przesyłki eksportowe poza granice Polski wyceniane są indywidualnie. Współpracujemy z wieloma firmami, wiec zawsze jesteśmy w stanie zaproponować najtańsze metody dostawy. Zamówienia zagraniczne muszą zostać opłacone z góry przelewem.

 

 

 

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami na temat bezpiecznego odbierania przesyłek oraz sprawdzania ich zawartości:

Każda paczka jest solidnie i profesjonalnie zabezpieczona. Firma kurierska odbierając paczkę od nadawcy poświadcza, że przesyłka jest w dobrym stanie, nieuszkodzona.

***********************************************************************************

PRZESYŁKI KURIERSKIE

1. Przed odebraniem przesyłki należy bezwzględnie wizualnie sprawdzić stan paczki z zewnątrz. (Folia, foliopak, taśmy firmowe z zewnątrz zabezpieczają przed ingerencją w przesyłkę i nie stanowią opakowania zewnętrznego produktów. Prosimy zwrócić uwagę na karton, czy nie ma np. na narożnikach harmonijki, czy nie został przedziurawiony, czy nie ma niepokojących wgłębień, czy np. sprzęt nie wydaje niepokojących odgłosów jak latające w środku szkło). Jeśli opakowanie paczki jest uszkodzone prosimy odmówić przyjęcia paczki i poinformować nas o tym. Paczka zostanie zwrócona do sprzedawcy.

2. Po opłaceniu paczki (w przypadku przesyłek za pobraniem) i podpisaniu dokumentów, prosimy sprawdzić w obecności kuriera ( o ile jest taka mozliwość) czy przesyłka (opakowanie i wnętrze) jest w nienaruszonym stanie.

3. Jeżeli macie Państwo wątpliwości co do stanu towaru, prosimy spisać protokół szkodowy (odpowiednie formularze ma kurier) i koniecznie zapisać uwagi na liście przewozowym (na kopii i oryginale, poświadczone przez obie strony - klienta i pracownika firmy kurierskiej). Zgodnie z art. 87 Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe, w przypadku szkody jawnej Adresat ma obowiązek zgłoszenia szkody w momencie przyjęcia przesyłki i sporządzenia protokołu szkody wraz z kurierem, w przypadku szkody niejawnej termin na zgłoszenie uszkodzenia wynosi 7 dni od momentu przyjęcia przesyłki. Zgłoszenie szkody po upływie terminu określonego w Ustawie skutkuje wygaśnięciem odpowiedzialności odszkodowawczej Operatora. W przypadku przesyłek wysyłanych kurierem GLS protokół szkody można sporządzić na infolinii przewoźnika.

4. Protokół szkody oraz zdjęcia paczki i uszkodzeń towaru należy wysłać do nas emailem jako zgłoszenie reklamacji.

***********************************************************************************

PRZESYŁKI PACZKOMATOWE

1. Przed odebraniem przesyłki i zakończeniem procedury w paczkomacie należy bezwzględnie wizualnie sprawdzić stan paczki z zewnątrz. (Folia, foliopak, taśmy firmowe z zewnątrz zabezpieczają przed ingerencją w przesyłkę i nie stanowią opakowania zewnętrznego produktów. Jeżeli macie Państwo wątpliwości co do stanu towaru należy rozpocząć procedurę reklamacyjną jeszcze przy paczkomacie.

2. Ponieważ, nie ma możliwości bezpośredniego kontaktu z kurierem doręczającym i przy tym sporządzenia protokołu szkody operator paczkomatów umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru przesyłki. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w paczkomacie, należy (postępując zgodnie z instrukcjami na ekranie) ponownie umieścić Przesyłkę w skrytce paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, należy również poinformować nadawcę o zaistniałej sytuacji.

3. Operator po wyjęciu przesyłki z paczkomatu i dostarczeniu jej na Oddział przez Kuriera, dokonuje jej komisyjnego otwarcia przesyłki paczkomatowej i sporządza stosowny protokół.

4. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwość odebrania przesyłki paczkomatowej z oddziału operatora.

5. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora w terminie do 7 dni od daty odbioru paczki.

6. Protokół szkody oraz zdjęcia paczki i uszkodzeń towaru należy wysłać do nas emailem jako zgłoszenie reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium